Tapahtumanjärjestäjän infopaketti ja verkostoituminen webinaari

Torstaina 26.11.2020 klo 13-16 & perjantaina 27.11.2020 klo 9.30-12

Miten onnistunut tapahtuma suunnitellaan, markkinoidaan ja vedetään läpi? Mistä kumppanit löytyvät? Tämä aika kysyy meiltä innovatiivisuutta ja uusia ideoita tapahtumien suhteen. Mitä tulevana kautena pitäisi erityisesti huomioida?

Torstaina 26.11. aloitetaan kysymällä miksi ja miten: Tapahtuma voidaan ’vain järjestää’, tai sille voidaan asettaa tavoitteita ja suunnitella toimenpiteet niiden mukaisesti. Mitä itse tapahtumassa tulee ottaa huomioon?
Perjantaina 27.11. keskitytään tapahtumasta viestimiseen ennen tapahtumaa, sen aikana ja jälkeen. Lopuksi mietitään asioita sen kuuluisan laatikon ulkopuolelta ja verkostoidutaan!

Webinaari sopii tapahtumia järjestäville yrityksille ja yhdistyksille sekä toimijoille, jotka tarjoavat esimerkiksi kokoustiloja vuokrattaviksi. Maksuton webinaari on osa Visit Lieto -hanketta.
Aika 26.11.2020 klo 13.00 - 16.00
Paikka Webinaari
Järjestäjä Visit Lieto -hanke
Verkko-osoite Katso lisätiedot ja ilmoittaudu viimeistään 20.11.2020: